Lubang ape yang rasanye hangat???…

Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan
nyaman?
Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu
tido balik.

2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M

3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Answer: Kuih salah bikin.

4) Binatang ape power Karate?
Answer: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

5) Siape yang menemukan dompet kulit?
Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.

6) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Answer: Pintu yang ade tulis ‘TARIK’

7) Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki…siapakah saya?
Answer: Pembohong…

8) Apa dia ‘Jauh di mata, dekat di hati’?
Answer: Usus

9) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
Answer: Kutu rambut

10) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
Answer: Neneknye si katak

11) Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Answer: Sbb lelaki ni kan ‘buaya’

12) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
Answer: – Sekretari baik………………’Selamat pagi tuan’
Sekretari kurang baik………..’Dah pagi ni tuan’

13) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
Answer: Dua-dua tak kenal korang…hehe

14) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
Answer: Tukang gali kubur

15) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Answer: Tahi hidung

16) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
Answer: Dua-dua kalau dah ‘kringgg’ boleh diangkat…

17) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa …gile ape…

18) Gajah terbang dengan ape?
Answer: Dengan susah payah……

Jangan marah. Kita sama-sama kena

Iklan

2 thoughts on “Lubang ape yang rasanye hangat???…

Komentar ditutup.