UNTUK AWAK

aWaK..
HaRi iNi aWaK NaMPaK SeRaBuT
SuMeR oRG KuTuK
TaPi aDa GaK HaTi YG PuJi
JaDiK You CaN aLWaYS CouNt oN Me..

aWak..
HaRi iNi SaYa SeNYuM KaT aWaK
TaPi aWaK JaLaN DePaN SaYa
JaDiK sEnYuM PoN TaK GuNeR

AwAk..
HaRi iNi aWaK TeGuR sAyA
TaPi sAYa buAT2 PeKAk
PaDAhAl NaK eLaK dArI TAK BOleY
BReNtI bORak

AWak..
HaRi ini SaYa tEgO aWak
TaPi SayA teGuR aWaK dAlAm HaTi
JaDiK AwaK taK PeRnAh DenGaR aLL ThE
gUdLuCk
aNd
Take CaRe hArI2

aWak..
HaRi Ni KiTeR DuDuK SeMeJa
TaPi RaSeR CaM JaUh GiLeR
PaDaHaLTaK SaMPai SeDepA

aWak..
HaRi Nie aWaK BeRaTuR BLaKaNG SaYa
TaPi SaYa TaK tAu NaK cAkAp aPeR
JaDiK SaYa BLaH CaMTu aJe

aWak..
HaRi Nie BRuBaH SiTuAsi
TaPi SaYa Still KaT SiNi
PaDaHaL dAh KoSoNg TaK BeRiSi

aWak..
HaRi SaYa NaMPaK aWaK KaT Mc D
TaPi aWaK TaK MaCaM DuLu LaGi, DaH
BeRTeMaN
JaDiK SaYa TeRDiAm SeNDiRi

aWaK..
HaRi NiE SaYa Dah JanJi NaK pErGi
TaPi TaK Tau NaPeR TaK BoLeY PeGi

aWaK..
HaRi iNi SaYa MeNYeSal AdE eGo yg TiNGGi
TaPi DaH TaK aDeR HaRaPaN KaT SiNi
JaDiK NaK tAk NaK TeRPaKsE SeNDiRi

aWak..
HaRi Nie HaRi TeRakHiR SaYa naMPaK aWak
TaPi aWak TaK ToLeH Kat SiNi
aWaK FoKuS KaT TV

aWaK..
HaRi Nie SaYa TeNGoK GaMBaR KiTer SeNYuM
NaK BuaNg SaYaNG
NaK SiMPaN SeDeY

aWaK..
BeSoR aNTaRe KiTeR
aDeR BaLai BeRLePaS
BeSoK Tak De BeSoK uTK SaYa
BeSoK JuGaK TaKDe BeSoK uNTuK aWaK

aWak..
SMoGe SaTu HaRi NaNTi
SaYa MeNGiNSaFi DiRi
TaK NaK aDeR eGo TiNGGi LaGi
BuaT SaKiT HaTi

aWaK..
SeBeLuM PeGi
HaRi iNi..Kat SiNi
SaYa JanJi..
SeMua Nie uNTuK aWaK
SeBaB KeNaL aWaK aNuGeRaH TeRiNdAh
PeRNah SaYa MiLiKi..

TeRiMe KaSiH aWaK..TeRiMa KaSiH SaNGaT2
SeBaB SuDi JaDiK KaWaN SaYa

FROM LADYCAKE

